Aanmelden

Het is zover. U kind is bijna vier! Vanaf nu kunt u gaan rondkijken op verschillende scholen bij u in de buurt. Wij laten u graag ook onze school zien. Hiervoor kunt u een afspraak maken met onze interim-directeur Mirthe Top.

De eerste dagen bij ons op school

Die kunnen spannend zijn. En dat snappen we. Daarom leest u als ouder hieronder alvast hoe een eerste schooldag van uw kind er ongeveer uitziet. Ook hebben we wendagen op school. Dit zijn een paar momenten dat uw kind alvast kan komen wennen. Zo is de eerste schooldag minder spannend.

Aanmelden bij de Sebastiaan

U bent eruit. U wilt uw kind aanmelden bij ons op school. Dat kan vanaf dat hij drie jaar oud is. Hieronder leest u meer over het aanmelden. Of kijk in onze schoolgids.

Verhuizen of van school veranderen?

Gaan jullie verhuizen? Of zijn jullie op zoek naar een nieuwe school? Neem dan gerust contact op met interim-directeur Mirthe Top. Zij kan jullie vertellen wat de mogelijkheden zijn. Samen met u en de ‘oude school’ kijken we of onze school past bij uw kind.