Beste ouders/verzorgers,

De ouderraad komt ongeveer acht keer per schooljaar samen om te vergaderen. Vanuit school zit er een leerkracht bij. De ouderraad ondersteunt de school bij activiteiten die de school aanbiedt, zoals Sinterklaas, Kerstmis, carnaval, Pasen, Koningsspelen en het afscheid van groep 8. Soms zetten wij een actie op touw om bijvoorbeeld geld in te zamelen om het budget aan te vullen of voor wensen vanuit school. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de muziekinstallatie of buitenspeelgoed. Bovenstaande activiteiten worden bekostigd met de vrijwillige ouderbijdrage.

Met deze vrijwillige bijdrage kunnen wij onder andere met Sinterklaas voor de onderbouw cadeautjes, pepernoten en mandarijnen kopen en voor de bovenbouw een klassencadeau. Met carnaval kopen we chips, we huren spelletjes voor de gezellige, sportieve Koningsspelen en ranja met iets lekkers voor de avondvierdaagse. Zo zijn er nog meer activiteiten waarbij de ouderraad de school graag wil ondersteunen. Kortom, er zijn vele gezellige activiteiten.

Het schoolreisje valt niet onder de ouderbijdrage, hier wordt t.z.t. een aparte bijdrage voor gevraagd.

De avondvierdaagse staat los van de school; die wordt georganiseerd door de ouderraad.

Hopelijk heeft u een idee gekregen van wat de ouderraad allemaal doet.

Met vriendelijke groet,

Schermafbeelding 2016-06-17 om 16.57.41