Buitenschoolse opvang

Afbeeldingsresultaat voor afbeelding doomijn

Samen de wereld ontdekken bij Doomijn

Doomijn staat voor een goede start, voor een vertrouwde basis en voor blije kinderen. Wij zien onze kinderopvang als een bron van groei en als een aanvulling op thuis. Een veilige omgeving die je zorgvuldig kiest om je kind te laten spelen en opgroeien met andere kinderen. En vooral een fijne plek om samen de wereld te ontdekken.

Zo’n goede start en uitdagende omgeving verdienen alle kinderen. Want zo jong als ze zijn, gaan ze graag op verkenning. Ieder kind is nieuwsgierig en uniek. Bij Doomijn krijgen kinderen daarom alle ruimte om zichzelf en hun omgeving te ontdekken. Vanuit eigen talenten en karakter; vanuit wie ze zijn. Op meer dan 200 locaties – bestaande uit kinderdagverblijven, peuterspeelzalen en buitenschoolse opvang – geven wij met  ruim 800 medewerkers elke dag invulling aan onze rol als partner in opvoeding, want zo mag je ons zien. Bij Doomijn zijn alle kinderen in goede handen en zijn ze thuis in een wereld die ze vrij mogen ontdekken; spelenderwijs en met veel plezier, want dat maakt groeien nu juist zo leuk.

Binnen DokZuid bieden we diverse opvangvormen aan. Zo proberen we in elke behoefte te voorzien! We hebben een kinderdagverblijf, bso en peuterspeelzaal in het gebouw. Al deze opvangvormen vallen onder de naam De Kinderkajuit.

We werken nauw samen met de overige gebruikers van hetzelfde mooie gebouw. Met de drie reguliere basisscholen is er nauwe samenwerking en afstemming, evenals met CODA en Accres. We proberen ons activiteitenaanbod zo breed mogelijk in te zetten en aan te bieden, zodat alle kinderen uit de wijk gebruik kunnen maken van de voordelen, het gemak én de doorgaande leerlijn die wij in DokZuid met elkaar bieden. Nieuwsgierig geworden naar Doomijn? Kijk op https:/www.doomijn.nl voor meer informatie. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met de manager van deze locatie: Jessica Rattink. Zij kan u alles vertellen over de opvangmogelijkheden die wij bieden. Jessica is te bereiken via onderstaande gegevens:

Kim Scholten, manager kinderopvang

e-mail: k.scholten @doomijn.nl