Open dag

Basisscholen in Apeldoorn openen regelmatig hun deuren voor ouders en hun kinderen tijdens een 0pen dag,  want een basisschool kiezen is een belangrijke beslissing voor ouders en hun kind(eren). De open dag is een mooi moment voor hen om één of meerdere scholen te bezoeken. Iedereen is welkom deze dag van 9.00 – 12.00 uur. Op www.basisscholenapeldoorn.nl staat een overzicht van alle deelnemende basisscholen.

Tijdens de open dag kunnen ouders en kind(eren) op een laagdrempelige wijze de sfeer ervaren op de basisschool en in gesprek te gaan met directie, leerkrachten, leerlingen of ouders over het onderwijs, de cultuur en de dagelijkse gang van zaken. Ook voor peuters is deze open dag een leuk moment om alvast een kijkje te nemen op school.

De eerstvolgende open dag is op woensdag 8 april 2020!