Sebastiaan

Welkom op de Sebastiaan

Een veilige, gezellige school in Apeldoorn. Weten waar je aan toe bent. Op een vertrouwde plek je talenten ontdekken. En je op allerlei gebieden ontwikkelen. Dat kan bij ons op de Sebastiaan.

Dit is de Sebastiaan

Bij ons groeit uw kind op in een warm nest. Want dat is wat uw kind verdient. Uw kind weet bij ons waar het aan toe is. Iedere dag is een beetje hetzelfde, dat noemen we structuur. Er is tijd voor een lach, traan en een grap. Als het nodig is, slaan we een arm om uw kind heen. Bij ons staat niemand er alleen voor. Samen zorgen we stap voor stap dat uw kind zich volop ontwikkelt. Benieuwd hoe we dat doen met elkaar?

Vlog Sebastiaan

In deze vlog geeft Puk een kijkje in haar school de Sebastiaan!

Hier leest u wat we zoal doen bij ons op school. En ander leuk nieuws!

Waarom de Sebastiaan?

Omdat kinderen hier het beste uit zichzelf halen in een veilige omgeving. Bij ons weten kinderen waar ze aan toe zijn, want we volgen een dagritme. We hebben heldere afspraken met elkaar, waardoor we op elkaar kunnen vertrouwen. Dát is namelijk de basis waardoor we samen verder komen. Kinderen bij ons op school hebben: